HAT

Jahopp då var avsnitt tre avklarat, vill se nästa avsnitt redan nu!! Men man får snällt vänta tills nästa lördag. :) Det är så sjukt roligt att titta och se vad det var Jimmy gick igenom medans jag var här hemma och undrade hur det gick. Nu börjar man mer och mer skönja olika personligheter hos deltagarna, förut var dom liksom bara en stor grupp. Det är lustigt när man läser på internet hur upprörda folk kan bli över dom olika deltagarna, även Jimmy har fått sin beskärda del. Haha dom nöjer sig inte med att sitta och muttra i tv-soffan utan får verkligen in på internet och skriver hur mycket dom stör sig. Men det är ju roligt att folk engagerar sig.. Först blev jag jäkla irriterad på dom men nu skrattar vi mest åt det här hemma. :)
Det har även blivit lite skitsnack deltagarna emellan på ön, det är kul. :) Jag som har försvarat Hans lite här hemma och tyckt att han verkat härlig, där fick jag så jag teg! :)

Jag vet faktiskt inte hur långt Jimmy har gått i Robinson, han har inte berättat det. Så det är riktigt nervöst varje öråd som han envisas med att hamna i varje avsnitt..

Nu ska jag gå och jobba hos mamma på Finrummet.
Hörs mer sen, ciaaaaooooo


Jag med årets Robinsonvinnare? HOPPAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0