4 dagar kvar!

Nu börjar det dra ihop sig till dagen med stort D, eller stort R kanske man skulle säga. :) Känner mig lite småstressad också, vet inte riktigt vad det är över. Känns lite rörigt med skolan, måste fixa med lite saker hemma innan lördag plus att Jimmy är borta tors-fre, dom ska träffa press och få se det första avsnittet i förväg. Är liksom som att jag hela tiden känner att det är något som jag måste göra. Men jag tror nog att jag är stressad för att programmet ska börja visas, man vet ju inte hur det blir. Tror att jag kommer få ägna lördagen åt mental uppladdning.. Har fått höra att det står om Robinson i Aftonbladets tv-tablå, ska gå och köpa den nu, spännande att se vad det står, fast antar att det står att det är det tuffaste Robinson som har varit (som dom säger varje år). :)

Kraaaam


Jimmys bild från ön

Kommentarer
Postat av: alexandra

Såå cooolt!! Längtar till lördag, säg till om du vill ha hjälp med något det vet du gumman!

2009-11-17 @ 20:43:53
URL: http://alexandra86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0