att se sig själv

Vi har börjat med kommunikationsövningar i skolan, för någon vecka sen så fik vi filma när jag låtsades vara socialarbetare och skulle ha samtal med en klient. Idag fick vi titta på det och analysera det med läraren och herregud säger jag bara.
För det första, låter min röst så? För det andra, jäääklar vad stressad jag var, klienten hann ju knappt svara på min fråga förens jag ställde nästa och i stort sett avbröt klienten, jag måste tagga ner!
Men man lär sig väl förhoppningsvis. :)

Klockan 16 ska jag, Petra och Jimmy ställa oss i kön för att bli vaccinerade, lika bra att få det gjort, bara inte vaccinet är slut som vanligt.

ha en bra eftermiddag.

ciaooo


Kommentarer
Postat av: karolina

vad fin du ar i haret gumman!

2009-11-26 @ 23:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0