Dagen efter

Igår var det som sagt fest här med familj, släkt och vänner. :) Första avsnittet var så himla bra. Kändes helt sjukt att se Jimmy på tv men han gjorde mig väldigt stolt. Han började pakta direkt, det var ju ingen överraskning. Det var kul att få se alla dom som Jimmy pratat så mycket om, jag har ju bara träffat Simon och Fredrik. Tycker många av deltagarna verkar väldigt härliga medans några verkar lite hmm skumma.. Mats gillade jag, han verkar himla trevlig! Sen är det så typiskt att tjejerna ska hålla på och tjaffsa direkt, men det beror nog mycket på att många av tjejerna verkade gå in med inställningen att tjejer tjaffsar ju alltid mycket så därför ska dom tjaffsa nu också. Tienne är jag inte säker på vad jag tycker om riktigt än, men utifrån det här avsnittet verkar hon ju rätt jobbig.
Lite bilder från festen kommer senare. :)

Nu ska jag hem till Sebbe och hålla Anna lite sällskap när han tatuerar henne.

Hörs sen.

Kraaaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0