Gnälla på bloggen?

Jag och Jimmy kommunicerar inte längre, bättre att skriva på sin blogg om man är missnöjd med något så slipper man tjata om det. :) Älskling, kan du köpa mjölk imorgon? Jag gnällde ju på bloggen över Jimmys motionscykel och nu har jag tydligen fått svar på tal, se http://jimmyfuhr.blogg.se/2009/november/var-lagenhet-har-fatt-ytterligare-ett-kok.html
Så visst, jag ska övergå till vårt riktiga kök igen! :)

Idag i skolan fick vi se "vi som överlevde Rågsved". Den var verkligen intressant och väckte mycket tankar och en vilja att hälpa människor som föds in i dåliga förhållanden. Vill ni få en inblick i hur det är att leva i ett problemfyllt område så rekommenderar jag verkligen den. Imorgon ska vi till Vivalla och göra en områdesbeskrivning, har aldrig varit där så det är väl dags.

Förresten, idag är Leija nyklippt, är hon inte världens sötaste?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0