KROCK

Idag när jag var ute och körde pappas bil så krockade jag.
Det var på Engelbrektsgatan där det är så trångt vet ni för att det står bilar parkerade på båda sidorna av vägen. Jag kom körande på min sida och skulle köra förbi en bil i motsatt körfält som stod still, precis när jag ska köra förbi honom så början han lägga om och backa för att han ska fickparkera vilket leder till att han och jag kör in i varandra.

När det hänt stiger mannen i 50års-åldern ur bilen och börjar skälla på mig och hävdar att det är mitt fel. Herregud säger jag bara, hur kan det vara mitt fel när han börjar backa sådär helt plötsligt, nej det där får försäkringsbolaget reda ut och han som backade kommer garanterat ha fel!! Och varför börja skrika?? Det var jag som är 23 som fick säga åt en gubbe på 50 år att lugna ner sig, crasy!

Aja det löser sig väl.
Godnatt på er, imorgon smäller det!! :)


TUT! :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

Meh!!!! 1. hur kan du inte berättat detta för mig?? 2. Jag säger ju att medelålders människor inte ska vara i trafiken... ;)

2009-11-21 @ 11:13:36
URL: http://alexandra86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0