Och så var dom bara 15 kvar.

Fan vad jag älskar söndagar, veckans bästa dag tycker jag. Först sov jag till 11 och sen gick jag och Jimmy och satte oss på bara vara och fikade, och shit vad vi fikade. Först köttfärspaj, sen brownie och varm choklad, men sånt får man äta på söndagar. Vi läste igenom vad som stod i tidningen från gårdagens avsnitt, tycker lite synd om Sussie som fick skit för att hon lämnade tävlingen, men jag förstår henne. Tänk vilket helvete att vara magsjuk när man är hemma i Sverige, hur ska det då vara att vara magsjuk på en ö utan mat och säng och någon som tar hand om en. Och Jimmy börjar mer och mer framstå som en hemsk paktledare, för visst gillar inte folk som kollar på Robinson pakter? Dom vill att en sann överlevare ska vinna och inte en som har fulat sig fram genom att vara oärlig och paktat. men om man som Jimmy inte kan överlevnadsgrejer måste man ju göra på något annat sätt för att ta sig fram i tävlingen, och erkänn, lite roligt är det ju att titta på? ;)

Nu godisköp!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0