Olika åsikter

Ikväll har Adis, Marie och Razwan varit här. Vi kollade på Idol och sen på filmen Milk, den handlade om en man som funnits på riktigt och kämpade politiskt för homosexuellas rättigheter. Denna film ledda oss in på en himla massa diskussioner, om jämlikhet och politiska system t.ex. Jag har ganska mycket åsikter om saker, när man diskuterar är det dock bra att ha belägg för det man säger och tycker, tror att jag ska läsa på lite om dom områderna som jag har åsikter om. Har väldigt mycket åsikter om jämlikhet, jag tycker att det är bra med könsroller, men INTE med orättvisor, det är två helt olika saker, men herrarna här ikväll tyckte inte att det finna några orättvisor i samhället. haha det är väl därför orättvisorna fortfarande existerar.

Jaja nu är klockan mycket och ska upp och jobba imorgon så det är väl dags att gå och lägga sig. :)

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0