Sosse?

Såg precis ett repotage från socialdemokraternas kongress, usch, ser bara ett gäng bakåtsträvare när jag tittar på dom. Deras nya grej inför valet är ju "jobb", det är det väl ingen som kan tro på? Nu är det ju snart val, jag vet vad jag ska rösta på och inte kommer det bli dom! Jag pluggar ju till socionom, ibland känns det som man valt, eller som att man nästan inte hör hemma på utbildningen för att den är så vänstervridning, viss kurslitteratur skulle Mona sahlin kunnat skriva. :)

Idag blir det en skön söndag, men lite plugg och lite mys. Skriver mer senare.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: alexandra

Hahah älskar att dom har en papegoja som symbol (det ska va en ros va?? mer like en goja precis som det dom pratar...;)

2009-11-01 @ 20:27:57
URL: http://alexandra86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0