Extensions?

Jag är lite sugen på att sätta i extensions. Har haft det en gång tidigare, var inte superförtjust men har hört att det finns ett nytt sätt nu. Jimmy tycker inte att jag ska göra det, han säger att det känns som Karlskoga 96.
Messade honom förut och frågade vad han tyckte.

 Jonna: Tycker du att jag ska sätta in extensions?

 Jimmy: Nej för helvete!

Han vill inte att jag ska tatuera mig heller, han vill att jag ska vara en fin oförstörd flicka.
Marie tyckte inte heller att jag ska göra det. Men jag tror att jag trotsar dom båda och gör det ändå, vill alltså inte göra det så mycket längre, mest bara få håret lite tjockare. Vad tycker ni?

Hittade en gammal bild när jag hade extensions förra gången. Haha Fredrik är på hugget!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nej jag håller med Jimmy och Marie...

Tycker du är riktigt snygg i håret nu!

2009-10-22 @ 20:43:20
URL: http://alexandra86.blogg.se/
Postat av: kajsa

ja visst är han fin, min fredrik =)

2009-10-22 @ 21:00:15
Postat av: Siz

Man blir alltid snyggare när man hjälper naturen på traven.. ;) DO IT! :D

2009-10-22 @ 21:44:14
URL: http://petrarosen.blogg.se/
Postat av: karolina

Gor det pa SKAPA med den dar tejpen som inte forstor haret, kanon bra!

2009-10-22 @ 23:18:49
Postat av: Lisa

Måste hålla mig på Jimmy och Maries sida, tycker du är skitsnygg i kort hår :) Men jag känner igen mig i att vilja testa och göra en massa så jag säger såhär - go for it om du verkligen vill! :)

2009-10-25 @ 22:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0