Fegis

Idag var jag och Marie och fikade. Vi beställde chailatte, men den var inte alls god, smakade typ bara varm mjölk. Både jag och Marie var väldigt missnöjda så Marie gick och klagade och istället fick vi två vanliga kaffe latte. Jag gör aldrig sånt där utan jag bara finner mig i saker, möjligtvis skulle jag kunna säga att den inte var så god om dom frågade men vanligtvis går jag och är bitter istället för att säga vad jag tycker när jag inte är nöjd. Det är verkligen ingen bra egenskap, jag vill också vara som Marie. det är ju så man kommer framåt och får saker här i livet, man måste våga ta för sig, nu fick vi ju två latte istället, nej skärpning Jonna!


Kommentarer
Postat av: miinella

haha ja du inte alltid som man vill :P

2009-10-22 @ 21:34:11
URL: http://miinellaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0