Framtidsplaner

Jag och Jimmy är sugna på at flytta till Nice, min familj har ju hus och allt där, det skulle bara vara att köpa ett par flygbiljetter, fan vad härligt det skulle vara, det behöver ju inte vara så länge, men något år iaf. Jag har bott i örebro och Linköping och trivts bra i båda städer, men man lever ju bara en gång, något annat måste man väl göra också?? Guide i Nice? Eller kanske en franskakurs? Hmm gäller ju bara att göra det också så det inte bara blir en massa snack. Eller kanske bor vi kvar här och lever våra svensonsliv tills vi dör? Fast det är väl inget fel med det heller.. Men Nice vore helt klart nice.




Kommentarer
Postat av: Christian

..man lever bara en gång.. (sägs det i alla fall..)

Nice har en speciell placering.. skidor ena dagen.. bad nästa.. Låter inte fel i mina öron...

2009-10-24 @ 16:55:45
Postat av: Emma

Va nice det där såg ut då.. =)

Det är bra med oss också!

Jag har precis börjat komma igång igen! Det har varit lite rörigt med flytten och så, tycker jag =/

Vad tycker du om det nya stället?

Kram

2009-10-24 @ 17:12:00
URL: http://emmalen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka underbara bilder Jonna, go for it.. svenssonlivet kan man ju fortsätta med när man kommer hem ;)

2009-10-24 @ 22:08:42
URL: http://elenaa.blogg.se/
Postat av: miinella

lyx vill oxo :D kanske inte Nice men där dt är varmt o skönt alltid mmmm:D

2009-10-25 @ 21:25:24
URL: http://miinellaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0