matlåda?

Idag är startar mitt och Jimmys nya matliv!
 Innan jag åkte till skolan nu så skrev jag en matlista för veckan, jag skrev även en lista på vad som behöver inhandlas på Willis nu när jag slutat. Vi brukar ju handla från dag till dag på Coop som är typ den dyraste matbutiken i stan, nu är det slut på det! Nu blir det matlådor varje dag istället för att äta lunch på stan. Nu blir det Willis istället för coop. Vi har ju bestämt oss för sånt här tidigare, men nu tänker jag inte ge mig. Man kan göra så mycket roligare saker för dom pengarna.
Sitter i skolan och är faktiskt rätt laddad för träningen sen. Lyfta lite lättare vikter för att komma igång igen ska faktiskt bli kul. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0