NJOY

Det blir träning idag, combat, måste verkligen röra på mig, känner mig som en fläbbis. Men känner mig inte ens sugen på att åka iväg, en av anledningarna till att jag tränar på njoy var ju att det ligger så nära och lättillgängligt mitt i stan, men nu har dom bytt lokaler, så det ligger typ dubbelt så långt från mig. Dessutom tycker jag att dom har dålig kundservice. Vill byta gym tror jag, men vad  finns det?? Inget. Vill inte vara på friskis, tycker inte om instruktörer i röda fula cykelbyxor. Borde öppna ett nytt fräsht gym i stan tycker jag, Alexandra, ska vi öppna ett??
Alexandra är världens bästa träningskompis, hon släpar iväg mig när jag verkligen inte har någon lust och blänger på mig när man inte orkar göra dom där tio sista situpsen, men det är precis det jag behöver.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, ja det är jag det, banne dig om du inte tar i till 110% ;) Men seriöst vi kanske borde starta ett gym, ja är inte heller njöd med Njoy men det vet du ju... Ses snart världens bästa tränings kompis!!

2009-10-21 @ 17:20:26
URL: http://alexandra86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0