RobinsonJimmy

För ungefär tre veckor sen kom min sambo hem efter att varit en av deltagatna i årets inspelning av Robinson, den här gången var dom i karibien.
Har sakta men säkert börjat inse vad det innebär förutom att han kommer vara med på tv, kommer det även bli en hel del rykten och skitsnack. Satt och surfade runt lite och hittade redan diverse olika åsikter, bl.a var det någon som tyckte att han såg tråkig ut och någon som sa att han skulle åka ut först därför att han såg så klen ut. Haha tråkig, det är det sista han är och klen? Har dom inga ögon att se med? :)

När programet börjar sändas kommer det väl säkert bli ännu värre.
Jag är i vilket fall som helst stolt över honom och övertygad om att när programmet sänds kommer de mesta av folks åsikter om honom vara positiva!

Kommentarer
Postat av: Lisa Bergman

Jag kan inte yttra mig om det där med tråkig, har ju bara hejat på honom :p men kan inte tänka mig att han är tråkig. Och klen, ja då behöver de nog glasögon om dem tycker att han ser klen ut.

Stolt ska du ju verkligen vara, värsta coolt o varit med i Robinsson ju! :)

2009-10-17 @ 14:41:22
Postat av: Arne med hängpungen

Tror Jimmy kommer vinna Robinson,

Han ser grym ut!

2009-10-19 @ 16:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0