Romantisk?

Hade tänkt träffa min kompis Linn ikväll, men så ringde hennes kille och sa att han hade planerat en överraskning till henne med middag och massage och ville att jag skulle avboka filmkvällen med henne. Så mysigt gjort av honom.
Fick mig att börja tänka på hur viktigt det är med vardagsromantik och att man uppskattar varandra. Vet själv att jag skulle kunna bli myckt bättre på det, Jimmy sa en gång att ju längre man är tillsammans desto viktigare är det att man anstränger i sitt förhållande och bekräftar varandra och visar varandra uppskattning. Gör man inte det så dör förhållandet.

Jag känner att jag vill anstränga mig mer och mer för varje dag som går vad gäller mitt och Jimmys förhållande och jag tror och hoppas att jag kommer känna så ända tills jag är 100 år, då kommer vi få ett bra liv! :)

Kommentarer
Postat av: Elena

Hej Jonna och tack för din söta kommentar, den värmde :)

Kul att se att du också har börjat blogga, är du fast än mån tro ;)?

Romantik är superviktigt och är man kär så är det något man vill göra för sin partner jämt, små saker.. det mår man bra av båda två! :)

Kramar

2009-10-18 @ 18:51:07
Postat av: Christian

Du har då rätt Jonna!!

Tänk bara om... om du hade påmint mig om detta för ett år sedan...

2009-10-18 @ 20:29:30
Postat av: Jimmy

Jag vill ha ett bra liv med dig älskling därför kommer vi att få det :)

2009-10-18 @ 22:47:19
URL: http://jimmyfuhr.blogg.se/
Postat av: Linn

Men jag som ville äta Ben & Jerry med dig! Men jag fick en mer än okej kväll ändå!

2009-10-19 @ 09:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0