SPA

Jag är så sugen på att åka till Selma Spa, var där förra året med Jimmy, var så underbart härligt och avslappnande, vi gick runt med morgonrock hela dagarna. När vi skulle gå upp och äta frukost sa Jimmy att han tyckte att vi skulle sätta på oss morgonrockarna över badkläderna så vi kunde gå direkt till poolen. Jag ville inte det först för att jag tänkte att alla andra säkert skulle ha vanliga kläder på sig, men Jimmy sa att alla har morgonrock på sig till frukost där. Så vi gick ner i morgonrockarna, och mycket riktigt, det vara BARA vi som hade morgonrockar på oss och blev utstirrade i frukostmatsalen, PINSAMT! Så där satt jag i morgonrock med en hårig kille liksom, nice.


Kommentarer
Postat av: miinella

jaha vart finns sånt ja vill oxo dit :D

2009-10-28 @ 21:30:58
URL: http://miinellaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0