Trotsar!!

Den 18:e händer det, då ska jag till Olivers osätta i extensions. Haha var nog bara Petra och Karro som tyckte att jag skulle göra det så jag lyssnar på dom! Alexandra det är ju lätt för dig att säga att jag inte ska som har typ europas tjockaste hår! :)

Nu ska jag snart till pizzaplaneten och äta innan bion, det var Alexandra som ville äta där av någon underlig anledning, skulle vara gott med lite vin men det finns det ju inte där, haha men det blir säkert bra. :)

Rapporter om kvällen senare, ska lära mig hur man bloggar från mobilen, då jävlar kommer det bli många inlägg.

ha en bra kväll!





Kommentarer
Postat av: alexandra

Hahahah.. men vi måste ju prova o äta där.. Men nästa gång prioriterar vi vinet tycker jag... ;)

Tack för en toppen kväll!!!

/ Hon med det tjocka håret ;)

2009-10-31 @ 15:56:33
URL: http://alexandra86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0