Våra bästa år

Idag fick jag sovmorgon för första gången på några dagar, vet ni vad det första jag tänker på när jag inte börjar förens mitt på dagen? Jga tänker att YES nu hinner jag se Våra bästa år innan jag åker. Haha det är ju pinsamt men jag tycker faktiskt att den serien är bra, jag kan inte sluta titta och om man missar några avsnitt så gör det ju inget, det har ju typ inte hänt något nytt ändå när man väl kan titta. Så om 3 min börjar det, wiiii! :) Någon mer som ser Våra bästa år? :)





Kommentarer
Postat av: Petra

Me! Vi Rosénsystrar har god smak när de kommer till tv

2009-10-27 @ 13:39:53
URL: http://petrarosen.blogg.se/
Postat av: marie karlsson

jonna, jag tänker likadant=)haha är ju bra juh!!men som sagt om man missar ngr avsnitt gör det ju inget med tanke på att det händer ngt så sällan!! hejja hejja oss=)

2009-10-27 @ 17:19:38
Postat av: miinella

haha bästa serien :D ändå sämsta men man kan inte sluta titta som du säger

2009-10-27 @ 21:35:06
URL: http://miinellaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0