sambo med en elak person?

Oj, vad många besökare jag hade i går på bloggen, kul, men antar att det inte direkt jag som är anledningen till detta utan min kära sambo. :) Oj vad han har lyckats uppröra många människor under dom här månaderna. Men så är det ju i sverige, går man inte ed krökt rygg och ber om ursäkt för vem man är så blir man inte uppskattad. Har hur som helst varit ett helt underbart roligt äventyr där vi varje lördag fått tillfälle att träffa släkt och vänner som man annars inte ser så ofta. Men jag är iaf världens stoltaste flickvän och glad över att få leva med den bästa och mest underbara person jag vet.

Nu är det dags att återgå till plugg.
Vi hörs. :)

Här är en bild när vi precis träffats på flygplatsen efter att Jimmy landat på Arlanda.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det är som du säger i Sverige får vi inte yttra oss för mycket och dom pratar om vem som har varit mest ärlig o rak och det har inte Jimmy då eller?. Det värsta tycker jag det är att Hans en gång blir utröstad och sen kommer tillbaka, för mig är inte riktigt det en vinnare, då har man ju inte klarat sig från början till slut.

2010-02-01 @ 13:49:59
Postat av: Ida Edfors

det va jag som skrev förresten.. =)

2010-02-01 @ 13:50:36
Postat av: Ninni

Du har ju tidigare kommenterat att Jimmy hotats av bla Skellefteå Miners och att det var omoget av Hans att svara på det i sin blogg.

Vad tycker du om det hot din sambo uttalade i Expressen om att skalla Hans? Moget eller inte?



2010-02-01 @ 14:02:43
Postat av: Ninni

Min fråga som jag ställde till dig försvann visst. Så jag försöker igen.



När Hans kommenterade "hotet" från Skellefteå miners mot Jimmy på sin blogg så skrev du att det var omoget av honom.



Vad anser du om din sambos uttalande i Expressen om att skalla Hans? Moget? Omoget?



Ser fram emot ett svar.



Ninni

2010-02-01 @ 15:54:46
Postat av: Jonna

Ida: Jag tycker att Jimmy gjorde en bra insats. :)



Ninni: Jag var med på avslutningsfesten när expressen pratade med Jimmy, Jimmy sa inget till dom om att han ville skalla Hans. Dom gjorde nog en egen liten tolkning som syftade tillbaka till vad Anders sagt på ön om att skalla Hans. Man ska inte alltid tro på vad man läser i kvällstidningarna för dom skriver lite vad dom vill. Det kommer inte jag göra i framtiden iaf. :)

2010-02-01 @ 16:24:04
Postat av: Christian

Jag tycker du kan vara stolt över Jimmy!

Han har gjort en bra insats i tävlingen.



Mellan raderna så har jag förstått att det ändå var Hans som var djävulen, se bara hur han behandlade Fredrik när han kom tillbaks..... :D

2010-02-01 @ 17:19:18
Postat av: sis

Ninni: en fråga till dig bara. (antar att du är på Hans sida). Tycker du att det var moget av Hans och hans släp att frysa ut och mobba ut Fredrik som är över 20 år yngre? Och vi som har lite inside information vet vilket jävla svin Hasse har varit. Han sa ordagrant till Fredrik att han skulle ge upp för att dom inte ville ha honom där och var otroligt elaka. Att höra någon utomstående person snacka skit om Jimmy och hylla Hans är skrattretande när man vet hur det igentligen var.

2010-02-01 @ 20:18:55
URL: http://petrarosen.blogg.se/
Postat av: Ninni

Jag har inte hyllat Hans och är inte på någons sida. Jag tycker bara att när Jimmy och hans släp Jonna pratar om vikten av att vara mogen så är det som att kasta in en enorm jävla stenbumling i ett glashus. Innan man kritiserar hur andra uppför sig så borde man se över hur man själv agerar.



Sen vet jag inte vad Fredrik har med min fråga till Jonna att göra. Är det för att rättfärdiga Jimmys agerande som ni drar upp Hans konflikt med Fredrik eller vad? Om det nu var så att Hans mobbade Fredrik så var det i mina ögon elakt. Men det var ju som sagt inte Fredrik eller Hans min fråga handlade om (såna frågor ställer jag i så fall i deras bloggar).

2010-02-03 @ 15:34:59
Postat av: alexandra

Jimmy är den riktiga vinnaren av Robinson 2010 enligt mig.. =)

2010-02-05 @ 13:22:00
URL: http://alexandra86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0