Herregud säger jag bara

Igår var det ju Robinson, Jimmy framstår ju som rätt dryg och självgod, han gör verkligen bra tv kan man ju säga. :) Men det är många som blir riktigt upprörda på honom och skriver arga inlägg på olika forum. Känns helt sjukt att läsa sånt, att folk hetsat upp sig så in i bomben att dom känner att dom måsta gå in och skriva av sig hur värdelös han är, haha get a life! Jag fick mig också en känga såg jag nyss, var någon som skrev på ett forum att hans flickvän typ är patetisk för att jag kommenterar på hans blogg ibland.. Haha ja det är ju verkligen jättekonstigt att jag skriver på min sambos blogg ibland (?).

Men nu har det verkligen blivit pajkastning deltagarna emellan.. Kul! :) Verkar bli mkt intriger i kommande avsnitt och sånt är ju alltid bra underhållning!

Bye


Kommentarer
Postat av: Sara Suvant

Jag tycker Jimmy är perfekt för Robinsson, Jonna ta de lugnt han äger och kommer gå långt Jimmy kan ju spelets regler, därför folk irreterar sig på honom.. Hoppas han tar hem hela Robinsson

2010-01-12 @ 15:16:07
Postat av: alexandra

Ikväll smäller det!!! Börja blogg igen grisen!!

2010-01-30 @ 12:06:35
URL: http://alexandra86.blogg.se/
Postat av: svenne banan

Vad har hänt med jimmys blogg ? blev han ledsen och tog bort den =

?

2010-01-31 @ 16:36:05
Postat av: Nicklas

Din sambo Jimmy verkar vara en riktig looser, läs bara det här:



http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/robinsonkaribien2009/article6520985.ab



"Hade han kommit hit så hade vi lottat om vem som skulle skalla honom först, säger han"



Snacka om tragisk människa. Ha så kul ihop med Jimmy!

2010-01-31 @ 17:03:59
Postat av: Henrik

Ja varför reagerar folk som dom gör? Du måste vara sagolikt naiv för att inte förstå det. Tror jag läst över 500 inlägg idag där folk förklarat varför dom tycker att din boyfriend är den som ska ha en dansk skalle. Men de kanske har fel. Reaktioner får väl heller inte folk ha? Har själv aldrig reagerat på tv-profiler överhuvudtaget, men den här gången rann bägaren över. Jimmy kommer garanterat bli uppletad av något psykfall, men då kanske de kan korrespondera på samma nivå?

2010-01-31 @ 19:17:23
Postat av: Johannes

Klart man försöker rädda sina nära o kära.

Synd att du inte kom på vem din pojkvän är förrens Robinsson visades..

2010-01-31 @ 19:18:45
Postat av: Bananfrallan

Ok, snubben porträtteras som ett kräk. Men skit i honom nu, DEJ hade jag aldrig tvekat om att ingå en pakt med :) Ubersexig! Nu vet jag att du är upptagen ; men i andra fall hade jag inte tvekat en sekund att 69:a dig :)

2010-02-01 @ 11:45:20
Postat av: Jonna

Jag har en underbar sambo som står upp för mig och sina nära och kära i alla lägen. Vad ni som kommenterat här tycker utifrån ett tv-program skiter vi faktiskt i. :) Men kul att ni tittat och engagerat er.

2010-02-01 @ 12:00:25
Postat av: sis

Niklas: "snacka om tragisk människa".. Snacka om tragisk människa som tror ordagrant på vad som skrivs i kvällspressen! Du kan inte komma långt här i livet med den blåögda synen.



Bananfrallan kan ju gå och knulla sig själv.

2010-02-01 @ 20:14:11
URL: http://petrarosen.blogg.se/
Postat av: Bananfrallan

Sis: Lägg dig inte i.



Jag är inget pervo och skulle heller aldrig få för mig att göra närmanden på någon annans partner, eller göra närmanden mot någon om jag själv haft tjej. Jag konstaterar bara det faktum att Jonna ÄR väldigt sexig och vacker och att Jimmy har tur som har henne :)

2010-02-01 @ 22:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0